Cum aflați daca trebuie să obțineți avize sau autorizații de la ISU

0

În susţinerea debirocratizării şi pentru facilitatea comunicării informaţiilor de interes pentru populaţie, specialiştii Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă au identificat soluţii pentru proiectarea unei aplicaţii informatice, sub forma unui ghid, uşor de accesat şi de utilizat, ce furnizează rapid răspunsuri legate de condiţiile de avizare – autorizare şi stabileşte documentaţia necesară pentru obţinerea acestor acte administrative.

Astfel, cu ajutorul acestui ghid, proprietarii sau beneficiarii construcţiilor/amenajărilor (în cazul avizului/autorizaţiei de securitate la incendiu) sau cei care deţin sau administrează adăposturi de protecţie civilă sau puncte de comandă (în cazul avizului/autorizaţiei de protecţie civilă) au posibilitatea de a verifica dacă acestea se încadrează în categoriile de construcţii care se supun acestor procese de avizare – autorizare.

Totodată, aplicaţia oferă informaţii legate de documentaţia ce trebuie depusă în vederea emiterii, de către inspectoratele judeţene pentru situaţii de urgenţă şi cel al Bucureşti – Ilfov, a acestor acte administrative.

De asemenea, această aplicaţie conţine un link prin intermediul căruia poate fi accesată lista verificatorilor de proiecte şi a experţilor tehnici atestaţi în domeniul situaţiilor de urgenţă de către Ministerul Dezvoltării Regionale, Administraţiei Publice şi Fondurilor Europene.

Ghidul poate fi accesat aici.


Raspunderea juridica a comentariilor revine in totalitate autorilor. Inainte de a comenta, cititi Standardele comunitatii! Nu vom accepta comentariile rasiste, xenofobe, care indeamna la ura sau care incita la violenta. In cazul in care considerati ca un comentariu deja aprobat ar trebui eliminat, va rugam sa ne instiintati folosind acest formular.

LĂSAȚI UN MESAJ