Contribuabilii sufera, la noul sediu de la Taxe Locale NU se lucreaza

3

* la noul sediu al Directiei nu au inceput lucrarile de reamenajare * bacauanii merg sa isi achite darile in acelasi spatiu ingust si prafuit * mutarea se va produce dupa 1 mai

Nadia Neagu, „un contribuabil corect”, dupa cum se descrie, a incercat sa-si achite darile la Directia de Taxe si Impozite Locale. N-a reusit, motiv pentru care s-a adresat furioasa redactiei noastre. „M-am asezat la rând. Eram a zecea persoana. Când am ajuns in fata mi s-a inchis pur si simplu in nas ghiseul, pe motiv de pauza de masa, dupa ce angajata mai plecase intr-o alta pauza cu putin timp inainte”, povesteste femeia.

S-a adresat conducerii directiei, dar a primit pe un ton inalt explicatia ca „aici se lucreaza cu oameni, nu cu roboti”. S-a intors resemnata la ghisee dupa un timp, pentru a constata ca, desi programul de lucru cu publicul nu se incheiase, nici un ghiseu nu mai era deschis. „Eu mi-am luat o zi din concediu sa merg sa platesc. Sunt revoltata nu pentru ca am pierdut aceste ore, dar mai ales pe modul de comunicare. Este o bataie de joc, mai ales ca incerci sa fii corect. Poate o sa-mi mai iau o zi libera, sau poate nu voi mai fi nici eu un bun platnic ca si pâna acum”, mai spune cu amaraciune Nadia Neagu.

Femeia a reclamat si conditiile precare in care continua sa-si desfasoare activitatea acest serviciu, asta desi inca din 15 februarie s-a incheiat procedura de atribuire a contractului de inchiriere pentru un nou spatiu.

Deocamdata, nici o miscare

La noul sediu de pe strada Vasile Alecsandri, la nr.63, acolo unde se vor muta ghiseele nu sunt semne ca s-ar lucra. Spatiul trebuie reamenajat, fiind deocamdata impropriu activitatii de incasare a taxelor. Cei pe care i-am intâlnit acolo ne-au spus ca cei de la primarie au venit sa faca masuratori si schite, dar deocamdata nu s-au apucat de treaba, asta desi era mai urgent ca oricând, primele luni ale anului fiind cele mai aglomerate la acest serviciu. Societatea care a câstigat contractul s-a apucat de treaba. Intr-un spatiu pe care il amenajeaza in aceste zile va pune dosarele care ii apartin, pentru a elibera birourile.

Mutarea Directiei de Impozite si Taxe Locale se va produce dupa 1 mai. „Deocamdata se lucreaza la proiectarea spatiului. Urmeaza o procedura de selectie a unei firme care sa faca amenajarea spatiului si activitatea sa fie mutata abia dupa Paste, adica dupa 1 mai”, a precizat primarul interimar Ilie Birzu.

Pentru aceste recompartimentari, prin bugetul aprobat in acest an, s-a prevazut suma 450 mii lei, adica 100.000 de euro (!) – pragul pentru care nu este nevoie de o licitatie publica pentru atribuirea contractului.

Lunar, chiria pentru acest sediu va costa circa 36 mii lei, contractul fiind semnat pentru o perioada de zece ani, cu o valoare finala de 3,4 milioane lei.


Raspunderea juridica a comentariilor revine in totalitate autorilor. Inainte de a comenta, cititi Standardele comunitatii! Nu vom accepta comentariile rasiste, xenofobe, care indeamna la ura sau care incita la violenta. In cazul in care considerati ca un comentariu deja aprobat ar trebui eliminat, va rugam sa ne instiintati folosind acest formular.

3 COMENTARII

  1. Actualii edili ai orasului sunt total rupti si indiferenti fata de bacauani. Nu pot pune doua ghisee la taxe si impozite sa lucreze pana la ora 18.30, sau doua sa fie deschise sambata, le place inghesuiala, scandalul, dezordinea si mizeria. Doar sunt si ei oameni…………..nu roboti. Asa primar……asa primarie.

LĂSAȚI UN MESAJ