Avionul spre Bergamo, intârziat de o revizie

    9

    Aeronava care trebuia sa plece marti dimineata, la ora 7.00, pe ruta Bacau – Bergamo a avut câteva ore de intârziere, ceea ce i-a nemultumit pe pasageri.

    Oana Chelaru, director general al Regiei Autonome Aeroportul International “George Enescu” Bacau, a explicat ca intârzierea a fost provocata de cauze obiective, mai exact de o revizie tehnica prelungita:

    “Pasagerii au primit doua gustari din partea companiei si li s-au asigurat conditiile de asteptare care se impun. A fost vorba despre o revizie tehnica care a durat ceva mai mult.”

    Check-in-ul a inceput la ora 11,30, iar la ora 14,40 aeronova a decolat.


    Raspunderea juridica a comentariilor revine in totalitate autorilor. Inainte de a comenta, cititi Standardele comunitatii! Nu vom accepta comentariile rasiste, xenofobe, care indeamna la ura sau care incita la violenta. In cazul in care considerati ca un comentariu deja aprobat ar trebui eliminat, va rugam sa ne instiintati folosind acest formular.

    9 COMENTARII

    1. Dominilor ce ne-ați oferit ??? Un covrig si apa calda după care un corn nu ne-ați dat nici o explicați ne-ați tratat ca niște animale 👋👋👋👋👋👋felicitări

    2. Nu este adevarat; putina onestitate; in aerogara dela 6 dimineata pana la 14.30. Mai bine de 2 ore tinuti dupa controllo documentelor: o punguta de covrigi si un si o sticla de apa; informatii zero; Rusine Blue Air

    3. v-au mintit si va mint in continuare

      Un motor al unui avion a luat foc.. cu ce sa mai plecati???
      avionul e inca in aeroport se vede totul…dar nu se stie nimic…de ce …?? manipulare si diversiune… intrebati de ce blue air opereaza cu avioane din bulgaria…???? lipsa de avioane service oferite pe hartie, in realitate mancati covrigi prostilor

    4. mi.ar place sa stiu ce se va alege cu acele reclamatii facute ; parafate ; imi pare rau orice dar nu Blue Air!!! m.as bucura ca reprezentantii Blue Air sa ofere scuze oficiale si in al noulea ceas sa recunoasca dezorganizarea in a comunica in 2016

    5. Eu am sa caut un Avocat nui las asa pt ca modul in care sau comportat si pt ca mai facut sa vbor cu un avion de la alta companie vechi de peste 30 de ani….

    6. Va spun eu cu reclamațiile făcute va loati un Avocat care se pricepe in aceste cazuri si compania Blue Air vor plăti despăgubirile după lege ,in care spune ca o aeronava care are intirziere mai mari de 4 ore de la ora aterizări compania trebuie sa plătească intre 300€—600€ plus multe altele despăgubiri daca nu BLUE AIR sau spălat pe miini si toate bune si frumoase pt ei si noi călători suntem tratati ca niște animale de aceasta companie

    LĂSAȚI UN MESAJ