28 martie 2024
ActualitateAglomeratia de la E.On, reclamata la Protectia Consumatorului

Aglomeratia de la E.On, reclamata la Protectia Consumatorului

Zeci si zeci de bacauani care au de rezolvat probleme ce tin de E.On intra zilnic in sediul institutiei, de pe strada Stefan cel Mare. Uneori, petitionarii sunt atât de multi, incât timpul de asteptare creste considerabil, iar nemultumirea atinge cote maxime. Pe de alta parte, exista perioade ale zilei când in sala destinata publicului nu e aproape nimeni, iar oficiantele au, la rândul lor, timpi de asteptare mai lungi decât de obicei. “Au fost persoane care au au reclamat la Protectia Consumatorului ca e inghesuiala, iar când au venit inspectorii in control, sala de asteptare se golise. Multimea este fluctuanta peste zi. Pensionarii se aduna inca de la ora 5 dimineata si asteapta ora 9, sa se deschida. Ei sunt cei mai multi in prima parte a zilei. La prânz, oficiantele au pauza de masa, pe care o iau prin rotatie, astfel ca si numarul lor se micsoreaza pentru jumatate de ora, iar timpul de asteptare al petitionarilor creste. Lume mai multa este pâna pe la orele 16.00. Apoi, pâna la ora inchiderii, 17.00, e pustiu in cele mai multe zile”, a declarat un angajat E.On.

Este insa de asteptat ca inghesuiala sa sporeasca in saptamânile urmatoare, inrucât din a doua jumatate a lunii iulie si pâna spre finele lui august se intorc in tara cei plecati la munca in strainatate, care indeobste aglomereaza toate institutiile unde sunt de rezolvat probleme personale, de la E.On, la Evidenta Populatiei si cabinete medicale.



spot_img
spot_img
- Advertisement -

Ultimele știri